skip to Main Content

Veel gestelde vragen (FAQ)

Telefonisch contact.

Urban Survival (Tel. (+31)0402547606. Wilt u één van onze medewerkers spreken stuur een email info@urbansurvival.nl) of vul een contact-formulier in. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op.
 

Is het mogelijk om artikelen af te halen?

Het is niet mogelijk om artikelen af te halen. Wij leveren uitsluitend per postorder. Heeft u vragen of speciale verzoeken omtrent bezorging neem dan contact met ons op.

Staan alle artikelen op de website?

De meeste artikelen staan vermeld op de website. Wij leveren echter ook artikelen die niet staan vermeld op de website. Zoekt u een artikel die niet op de website staat, neem dan gerust contact met ons op:

Heeft de betaalwijze die ik kies/heb gekozen invloed op de levertijd?

Het is mogelijk dat het wat langer duurt als uw bank de betaling niet direct verwerkt. Wij zorgen er in ieder geval voor dat wij uw pakket zo snel mogelijk afleveren. Betalingen per iDeal worden direct verwerkt.

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Het hangt van je betaalmethode af en of het artikel wel of niet op voorraad is. maar we proberen artikel binnen 10 werkdagen nadat wij de betaling ontvangen hebben, te versturen. Meestal gaat het sneller, maar heel af en toe duurt het door omstandigheden ietsje langer.
 

Mijn product is defect. Wat moet ik nu doen?

U kunt het defecte product naar ons retourneren voor reparatie, binnen de garantieperiode. Als wij het defect kunnen (laten) repareren, ontvangt u het artikel na de reparatie zo snel mogelijk weer retour. Is het defect niet te verhelpen, dan ontvangt u van ons een nieuw artikel.

Wanneer mag een artikel niet geruild worden?
Artikelen kunnen NIET geruild worden:

  • wanneer de originele pakbon niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt.
  • Wanneer het product uit de originele verpakking is gehaald.
  • wanneer er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet door Urban Survival zijn verricht.
  • wanneer beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud van de klant.
 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

Het kan voorkomen dat een bevestigingsmail wordt geblokkeerd door instellingen van een virusscanner/spamfilter. Heeft u geen bevestiging ontvangen, laat het ons dan weten per email: helpdesk@urbansurvival.nl
 

Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

De prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW. De bedragen zijn wel exclusief bezorgkosten.

Zijn de prijzen op de website inclusief verwijderingsbijdrage?

De prijzen in onze webshop zijn inclusief verwijderingsbijdrage.

Kan ik op rekening kopen?

Bedrijven en overheidsinstanties kunnen op aanvraag op rekening kopen. Verzoek tot betaling op rekening dient voor de bestelling per e-mail te worden ingediend.

Kan ik een product bij jullie komen bekijken?

De winkel van Urban Survival bestaat alleen online, u vindt ons complete assortiment in de webshop, voorzien van een foto en uitgebreide informatie. Heeft u vragen/opmerkingen, laat het ons dan weten per email: helpdesk@urbansurvival.nl

Ik heb aangegeven dat ik een nieuwbrief wil ontvangen, maar ik heb er tot op heden geen ontvangen.

Het kan voorkomen dat de nieuwsbrief wordt geblokkeerd door een virusscanner/spamfilter.
Close search
Back To Top